Nytt jobb...

Det behövs lite förändring i vardagen emellanåt. Jag har jobbat med svagströmsservice sedan 1994, och har trivts väldigt bra med det.
Men för några år sedan var det kaos i min tillvaro så jag valde att prova ett annat sätt att jobba.
Nämligen med installation i stället för service.
Det var ju väldigt bra i början, men efter ett tag blev det ganska långtråkigt att gå på ett o samma ställe i flera år.
Det dök upp en möjlighet att få börja jobba med service igen, och jag högg.
Det känns som att jag kommit hem efter en lång resa i vilselandet.
Visst kan det vara jobbigt med bilköer och parkeringsvakter, men så himla mycket skönare att åka till lite olika platser. Allt från lätt service två km hemmifrån till flera dagars jobb tio mil bort.
Att jag nu kommer att jobba enbart med brandlarms service ser jag som positivt. Numera kommer jag att jobba mestadels med en enda typ av centralutrustning, vilket gör att jag kan koncentrera mig på att bli världsbäst på just den.
Förhoppningsvis blir jag kvar på Bravida Fire & security till jag går i pension.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback