Åtelkamera Acorn

http://www.alarma.se/atelkamera/atelkamera-MMS-mail.htm

Kameran kan ni beställa via mig.
[email protected]
0707640662



























20120531

Nu följer vi med på jakt via åtelkameran. Måste först poängtera att jägaren, som är min far, redan var på väg dit för att försöka knäppa en gris. Han var inte medveten om att kameran satt där till att börja med.

Först plingar det till i min telefon, och jag får se följande bild...


Skickar bilden och ett SMS till Pappa, som ringer tillbaks direkt o meddelar att han redan är på väg dit med bössan.
Smyg försiktigt då, för det går fyra lagom stora grisar där. Förmodligen galtar. (Bilden i telefonen är inte riktigt lika tydlig).

Lite senare har det blivit mörkt, när denna bild kommer...


Tätt följd av denna...


Då ringer Pappa och berättar att skjutit en liten galt. Men det visste jag ju redan...

Han går efter bilen, och låter hunden följa med.


Och senare på natten kommer en liten nyfiken Mickel fram...


Det här är mycket bättre än att titta på TV. Dokusåpan Big Hunter, kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback