Lite annat...

Jag läste nån artikel om att Jeepförare är sämre än andra på att parkera. Enligt min uppfattning, och vad jag sett själv så är BMW dom värsta felparkerarna.
Så här såg parkeringsdiciplinen ut på ett ställe där jag parkerade. Bilderna får tala för sig.




Jag ber om ursäkt om berörda bilägare tar illa upp, men då får det bli så...

Här är artikeln...
http://hd.se/motor/2008/05/30/lyxbilar-aer-de-stoersta-p/

Undrar om jag ska försöka mig på en egen undersökning av parkeringsproblematiken...
Fortsätter parkeringsbloggandet...


Ställningen hittills:
Jeep 0
BMW 3
Nissan 1
Audi 1
Volvo 1

Över till annat.
Nya klistermärken på plats.




Och över till annat.
Varför?


Lite annat...

En jämförelse mellan standard Limited och hillbillyhöjd Sport.




Och här verkar det ha gått hett till...


Ännu mera annat...





Eventuell avatarbild...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback