Hur många kollar på min blogg?

I snitt brukar det vara fem besök/dag, inklusive jag själv.
Efter en rolig jeepaktiv helg är det ca 40-50 besökare, och ibland ett par hundra. Som mest närmare 400 på en dag.
Vad skriver dom om på dom mest välbesökta bloggarna? Själv verkar jag ha missat dessa. Men enligt mina kollegor så handlar dom mest välbesökta bloggarna om vart unga flickor går och fikar, och vad dom har för kläder och skor... Jag vet, jag gör likadant...

OK...

Jag brukar fika i bilen på väg till eller från jobbet, samt i anslutning till lunchen.
Kläder jag har är arbetsbyxor från Snickers, gympadojjor (Så hette dom på 80talet i alla fall) från Salomon med goretexfoder. Ibland krävs det skyddskor, då har jag det.
Hemma, innomhus har jag sandaler från Ecco, gubbigt värre, men väldigt bekväma.
Är det skitväder har jag höga kängor, även dom med goretexfoder.
Väldigt sällan gummistövlar.

Privat har jag jeans, företrädesvis Wrangler Cowboy Cut.

I övrigt är det T-sjkchirt, eller hur det stavas, och skjorta.

Så, nu ska vi se hur många som kollar min blogg. Återkommer inom kort med resultatet...




Suck, jag måste göra något fel. Men om jag byter kön, ålder, klädstil och café kanske det blir bättre...




Nu, den 23/9 har jag jämfört.
Normalt 5-10 besökare, samma dag som jag skrev det här inlägget hade jag 13 besökare.
När jag skrev om winchmonteringen hade jag 63 besökare första dagen, och 48 andra dagen.
Ska nog hålla mig till Jeeprelaterade saker...

Kommentarer
Postat av: Frida

men brorsan, det räcker inte med att berätta vad du brukar ha på dig, du måste fota "dagens outfit" också. Gärna stående på ett sätt som gör att du ser kissnödig ut. Och så borde du skriva mer om läppglans!



2009-09-17 @ 13:49:52
Postat av: Magnus.

Ja, kissnödig vet jag hur det känns att vara. Ska komma ihåg att fota nästa gång. Läppglans däremot... Räcker det inte om jag har ätit något flottigt, typ pyttipanna.

2009-09-17 @ 18:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback