s.m.a.c. fika i Göksvik.

Alltid kul att träffas. Jag börjar komma underfund med att det nog är så här det känns att ha vänner.





OK att det bara är för att jag har en Jeep. Men så är det väl i alla kompisgäng, att det finns en gemensam nämnare.

Om man kollar tidpunkten när den här bilden är tagen, strax före kl 17...


...och jämför med nästa, som är tagen strax före kl 19...


...så kan man förstå att vi hade ganska trevligt också.

Jag har försökt att få Felix intresserad av Jeep, men det har gått trögt. Men helt plötsligt är han där o skruvar o hjälper till.




Kan det ha att göra men att jag lagar trasig Jeep, medans Johny mekar för skoj skull.

Nu kanske han inte var till så mycket hjälp, eller mest i vägen, men grabbarna verkar ha tålamod.




Även PelleC verkar trivas.


Men Stefan var svår att fånga på bild.


Till slut kom även BC på besök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback