Gelleråsen 2023

15 år sedan vi började med det här.
Stugorna börjar kännas som hemma på något vis.
 
Fredagen är alltid lite mer ensamt, utan ambulans och rescue på plats.
 
Den fula ankungen, Chevrolet Cheetah.
Byggd på Corvette delar, vilket borde bli en snygg bil.
Byggd för att konkurere med AC Cobra, vilket borde bli en snygg bil.
Men resultatet blev inte snyggt, men jäkligt udda och cool bil.
 
En liten formelbil som får åka med.
 
Det mullrar gott när Ford GT 40 kör nära på escapen.
 
En MG, jag har ju också en MG.
Fast det är nog bara designen på emblemet som är lika.
 
På väg in i depån och besiktningshallen med en bil som inte kunde köras in för egen maskin.
 
Vissa bilar är lite tyngre, den här fick jag lov att gasa lite för att få med.
 
Helgens höjdpunkt x 2.
Inte nog med att jag fick bogsera in Cheetahn, den hade parkerats mitt i utfarten...
 
... så jag var tvungen att köra över de här grushögarna för att komma förbi.
 
Kul sätt att få reda på att ena lyktan inte funkar.
En kamtat som kollar på livestreaming från Gelleråsen skickade den här bilden.
 
 Fredag och lördag var det 27-28 grader och gassande sol.
Riktigt skönt med ett kylskåp bak i Jeepen.
På söndagen regnade det nästan hela tiden, ganska skönt ändå.
Vi lär väl ses nästa år igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback