Gelleråsen 2013

Som vanligt är vi behjälpliga på Gelleråsen, helgen före midsommar.
I år var det Lars och jag på fredagen, och Greger kom på lördagen.
 
 
 
 
Innan man påbörjar en bogsering bör man kontrollera att bromsarna funkar, men Mooser hade gjort ett bra jobb med stötfångaren...
 
Två klassiska racers.
 
Och ytterligare en skönhet.
 
 
 
 
 
 
 
Om jag minns rätt är denna Ford det enda kvarvarande exemplaret i världen, värderad till ca 8 miljoner kr...
 
Sponsorer bjöds på en fartupplevelse i denna tvåsitsiga F1.
 
Två andra typer av racingklassiker.
 
 
 
 
 
 
Nån som kommer ihåg denna? Indigo 3000. Baserad på Volvokomponenter, bl.a. den 200 hkr starka 3 liters raka sexan från Volvo 960.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hej!

Har en dum fråga. Hur byter jag positionsljus på min Jeep Cherokee 2,8CRD från 2006? Försökte få ut lampan inifrån men det går inget bra. Byter man utifrån?

Tack på förhand!

2013-07-23 @ 15:19:32
Postat av: Magnus

Hmmm. Jag kommer inte riktigt ihåg.
Vilken lampa är det? Fram sitter den väl med typ bajonettfattning i reflektorn. Bak kommer man åt den genom att lossa lyktglaset inifrån...

2013-08-07 @ 14:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback