Arbetsdag i jaktlaget

Brunnsholms jaktlag, arbetsdag 2012 05 19

Kl 08:00 samlades gänget, under ledning av Håkan.
Medans det första tornet bygdes, åkte jag och två till för att hämta ett torn som skulle få ny plats. T46 blev T20.
Därefter kort paus i gräset.
Sedan lastades det första nybygda tornet som jag körde ut till sin plats i skogen. T24
Lunchrast, och sedan ta tag i nästa torn. Lite sumpigt på ett ställe, så jag fick användning av vinschen. T12
Torn nr 11 hade oturen att åka ATV i stället för Jeep, men det gick bra ändå.

Film på leveransvägen. Observera att Anders inte riktigt vet vad en Jeep egentligen klarar av... :-))
http://www.youtube.com/watch?v=SAEJbEuPiks

Av med taket så jag lättare ser om lasten skrapar i trädgrenar. Det var ju samtidigt Jeep Go Topless Day...


Ready to rook.


En välförtjänt snabbfika, en timme senare återupptogs arbetet.




R C2-F2 Schack.


Lunch, med knepiga tallrikar.


En sista runda för att montera en åtelkamera vid pass 44.


Så, arbetsdagen slut. En kall I&G Rum Finish.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback