Jeep Club Sweden Summer Big Meet

 
17-19/5 2013
 
Första gången utan dörrar...
 
Björkmans Bil från Västerås ställde gärna upp med demobilar för provkörning, där Jeepar ska köras.
 
Jag agerade trailleader på lördag förmiddag. På eftermiddagen var det fri körning, även om några hängde på mig i tron att jag fortfarande tänkte köra snälla spår... Men det gjorde det hela bara roligare.
 
Marios fina TJ, med hembyggd trailer.
 
Johans snygga JK.
 
Björkmans demobil blev dekaltrimmad.
 
Snygga och roliga detaljer, en liten willys på fälgarna...
 
I väntan på att dom andra ska klara av ett parti med större stenar, passade jag på att posera lite.
 
 
Uppsamling längs vägen till Eskilstuna, inför eftermiddagens cruising.
 
Fotograf Lennie.
 
Fotograf Lennie.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback