Några händelserika dagar...

Till att börja med sålde jag Jeepen Spud i måndags. Det ringde en kille, kollade på den och köpte den.
Hoppas Spud får det bra, jag saknar honom redan...

I tisdags köpte jag en Skoda Octavia i stället. En blå.


Det märkliga är att den lilla blåa Skodan är markant rymligare än den stora gröna Jeepen...

Så i dag, Onsdag, tog jag en kvällspromenad ner till sjön. På vägen tilllbaks såg jag en skabbräv som letade bland resterna från grisåteln vid "Hotellet".
Jag smög runt i en kringående manöver, sprang dom återstående 800 metrarna hem, hämtade kombibössan och åkte tillbaks.
Parkerade några hundra meter ifrån och smög fram... Räven var kvar- PANG!!!


Nu slipper den stackaren lida mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback