Moms backyard trailing.

Tomten är större än vad som uynytjas till trädgård, vilket medför lite sumpmark och annat som man egentligen inte bör köra bil på. Så just därför måste man ju prova, Jeepers som man är.
Men ooops, det var lite för mjukt. Tur man har vinsch.


Men det är i sådan här inramning som Jeepen kommer till sin rätt.


Och däcken greppar bra, leran följer med upp ur hålen...


Men oj vad mycket obalans det blev när jag körde på vägen sedan, inte så konstigt kanske.


Men... Nån har tappat en planta på vägen. Den låg inte där alldeles nyss, när jag körde där.


Och fyllt på med matjord också.


Inte så svårt att spåra vem som är skyldig.


Här var det lite för knepigt för Spud. Orolig för stenbumlingar under växellådan, samt att jag kom närmare trädet för varje försök bidrog till beslutet att välja annan väg. Eller, väg o väg fresten...


Inte konstigt att fälgarna blir skavda, när stenarna ligger för tätt.


Svårt att få fram djupet på bild, men det var tillräckligt djupt för att bakre diffklumpen skulle ligga i marken.


Här står mina "största" fans. Jag är ganska nöjd med att dom håller sig på sin sida om staketet.


Och här är han parkerad för att spolas av, undrar vad Mamma ska säga när det ligger lerkokor i grusgången. (Hoppas det spöregnar snart...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback