How to be a trailfinder...

Trailfinders lodge, jag kommer antingen hitta en väg eller skapa en väg.
Så jag tog tag i saken och letade mig fram på gamla mer eller mindre användbara vägar, fast med cykeln i stället för Jeepen.

Startpunkt.


Sedan dax att välja väg. Jag kom därifrån...


Ska jag då fortsätta dit...


dit...


Eller dit?


När jag väl valde rätt, kom nästa hinder. Men det är väl då man som Trailfinder ska skapa sig en väg...


Liten bit till, så är jag framme vid den gamla nedlagda järnvägsvallen som går mellan Enköping och Uppsala.


Ooops. Med cykel är det inga problem, men med Jeep lär det nog behövas lite undanmanövrar över diket till vänster. Kan bli trixigt.


Nästa ooops kräver en insats med spade, eller en liiite större omväg genom skogen till höger.
Efter detta är man inne på "farfars gata"


Men vilken tid det tog, dax att bege sig hemmåt. Får fortsätta trailfinda nån annan dag. På återtrailande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback